Vácon történt.  Althan Mihály Frigyes utca. Feleségemmel tartottunk haza. Wolksvagen kombi (talán Golf azt hiszem) tízzel csorgott az utcában. Sofőr keze lóg ki az ablakon. Azt hittem parkolóhelyet keres.  De nem.  Amikor a pár üres parkoló elmaradt, rájöttem, hogy ő csak úgy, valamiért csordogál tízzel.  Megnyomtam a dudát, hogy tudja, vannak mögötte, akik haladni szeretnének.   
Erre  nem kapcsolt, hogy feltartja a forgalmat, hanem megállt, kiszállt belőle három 20 év körüli fiatal, a mai macsó jegyekkel felvértezve.  Ordítva , suttyó stílusban közeledtek, hogy hogy merek én rájuk dudálni? Veréssel fenyegettek . A hangjuk azonban nagyobb volt, mint a tettvágy.  Mikor kiordítozták magukat beültek, és tízzel ”továbbsuhantak”.  A közeledési  lámpánál amikor melléjük értem, akkor láttam, hogy egy kislány ül az anyósülésen. ( Látásból ismerem is, nagy forgalmú , nyilvános helyen dolgozik)
Szóval ezért volt a bemutató? Esetleg még be is lehettek drogozva? Az pörgette fel az adrenalint a három hülye gyereknél?
Mindez  különben nem is érdekelne, van ilyen, én voltam fiatal, meg hülye is. A kopasz sofőr viszont keményen kurvaanyázott, és mivel édesanyám még egy éve sincs hogy elhunyt,  még friss a „seb”. Ezért lett ez a történet lejegyezve.2016-09-04_10-01-17.jpg2016-09-04_10-01-30.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://percemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr9511674999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása