Hatalmas buli, sziget, 20 év, megakoncert. Index főcikk, reklám. Mégsem érdekel. Már nem. Hatalmas rajongó voltam, és elmúlt. Elgondolkodtam, miért?  

20 évvel ezelött a demo kazetta, a Johnny a mocsokban, és társai nagy hatást tettek rám, arról szóltak, amit mi is csináltunk. A Legjobb méreg zsenialitása, a pia , buli, rock and roll. Akkor az volt a jó, de azok az évek elmúltak.
A Tankcsapda meg próbált ugyanolyan lenni. Már nem nekem szólnak, holott szeretem ugyanúgy a rockzenét, járok koncertre. 
Rájöttem, hogy nem szeretem a politikailag semleges zenekarokat, amikor ma részünk a politika. Egy rockzenekarnak semmi véleménye a ma körülötünk történt dolgokról? Nem akarja kiírni a magából? Miért? Az üzlet része? Nem akar rajongót veszíteni? Nem hiszem, hogy buta emberek. Mert buta ember, mondja csak hogy őt nem érdekli a politika. Nem érdekli ami történik körülötte. Hat éves gyerek szinten van. Emlékszem amikor gyerek voltam mennyire untam, amikor ment a Híradó. Nem értettem, mit néznek a szüleim ezen? Nos aki ezt a "nem politizálok" szöveget nyomja, az szerintem ezen a szinten van. Nem érdekel most a Rákenrólrugója, amikor a napi túlélésért küzd mindenki. Biztos vagyok benne, hogy régi haverokból 20 emberből 3-at lehetne összeszedni, aki kimenne a koncerte. Sokan anyagi okokból nem mennének. Hát ezt, ezt a kritikát, szókimondést hiányolom a Tankcsapdából, csak egy semleges r'n'r banda ma. Angolszász világban még elmenne, a kábítószeresek között, itt ma Magyarországon nekem semmit nem mond már. Az új doktoros száma sem, kíváncsiságból letötöttem. 
Azért boldog születésnapot! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://percemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr691301961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása