6482-L-Protect-szunyog-es-kullancs-riaszto-100ml.pngTegnap reggel a sok eső után, gondoltam kinézek az erdőbe, a Naszály alá, hogy van-e gomba. Előtte befújtam magam a pár napja vásárolt Protect kullancsriasztóval. Rendesen, még a hajamra is, a póló alá is. Gomba természetesen nem volt, de amikor otthon átnéztem magam, kullancs az igen. Szerencsére még csak mászkált rajtam, oda sem bagózott a Protect kullancsriasztóra. Eddig egyik ilyen termékkel sem volt gondom, ezt a fajta riasztót most próbáltam ki.  Soha többet. Semmit nem ér.

A bejegyzés trackback címe:

https://percemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr624593217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása